Wszystkie problemy techniczne typu montaż, awaria przedmiotu, uszkodzenia należy w pierwszej kolejności zgłaszać do nas pisząc maila: efernando.reklamacje@gmail.com. W większości przypadków rozwiązujemy problem natychmiast po zapoznaniu się z treścią otrzymanego e-maila. Prosimy o bardzo dokładne przedstawienie problemu, szczegółowy opis oraz zamieszczenie zdjęć lub filmików z reklamowanym przedmiotem. Do każdej składanej reklamacji podchodzimy indywidualnie.
W sprawach reklamacyjnych prosimy przygotować poniższe informacje:
1. Daty zakupu i numeru zamówienia
2. imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie
3. Nazwę towaru
4. Szczegółowy opis zauważonej wady lub wypełnienie wzoru zgłoszenia reklamacji znajdującego się na końcu regulaminu.
5. Zdjęcia lub filmik reklamowanego przedmiotu
Bez tych informacji nasz serwis lub konsultant nie jest w stanie rzeczowo udzielić odpowiedzi na Państwa pytania czy uwagi. Informacje te są niezbędne, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem. Prosimy nie podawać wiadomości cyt: "Mam czerwony samochodzik" - po otrzymaniu takiej informacji w żaden sposób nie zidentyfikujemy jaki produkt Państwo zakupili.
1. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na e-mail:
efernando.reklamacje@gmail.com
jest to najprostsza i najszybsza forma składania reklamacji! Odpisujemy maksymalnie w ciągu 24h
Prosimy pamiętać ,że zgłaszając reklamacje na podstawie gwarancji muszą Państwo posiadać kartę gwarancyjną do zakupionego przedmiotu
Wszystkie szczegółowe informację na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym regulaminie
W przypadku odsyłania elementów do reklamacji prosimy uzgadniać wysyłkę (adres oraz sposób dostarczenia przedmiotu) z działem serwisu. Nasze magazyny są zlokalizowanie w kilku miastach w Polsce pod kilkoma adresami więc najpierw musimy ustalić adres pod, którym działa serwis danego przedmiotu.
Zwroty