Kategorie

Nowe produkty

Reklamacje

Wszystkie problemy techniczne typu montaż, awaria przedmiotu, uszkodzenia należy w pierwszej kolejności zgłaszać do nas pisząc maila: efernando.reklamacje@gmail.com.  W większości przypadków rozwiązujemy problem natychmiast po zapoznaniu się z treścią otrzymanego e-maila. Prosimy o bardzo dokładne przedstawienie problemu, szczegółowy opis oraz zamieszczenie zdjęć lub filmików z reklamowanym przedmiotem. Do każdej składanej reklamacji podchodzimy indywidualnie.

W sprawach reklamacyjnych prosimy przygotować poniższe informacje:

   1. Daty zakupu i numeru zamówienia

   2. imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie

   3. Nazwę towaru

   4. Szczegółowy opis zauważonej wady lub wypełnienie wzoru zgłoszenia reklamacji znajdującego się na końcu         regulaminu.

   5. Zdjęcia lub filmik reklamowanego przedmiotu

Bez tych informacji nasz serwis lub konsultant nie jest w stanie rzeczowo udzielić odpowiedzi na Państwa pytania czy uwagi. Informacje te są niezbędne, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem. Prosimy nie podawać wiadomości cyt: "Mam czerwony samochodzik" -  po otrzymaniu takiej informacji w żaden sposób nie zidentyfikujemy jaki produkt Państwo zakupili.


Kontakt z Działem Serwisu:

1. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na e-mail:

   efernando.reklamacje@gmail.com

jest to najprostsza i najszybsza forma składania reklamacji! Odpisujemy maksymalnie w ciągu 24h

Prosimy pamiętać ,że zgłaszając reklamacje na podstawie gwarancji muszą Państwo posiadać kartę gwarancyjną do zakupionego przedmiotu

Wszystkie szczegółowe informację na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym regulaminie

W przypadku odsyłania elementów do reklamacji prosimy uzgadniać wysyłkę (adres oraz sposób dostarczenia przedmiotu) z działem serwisu. Nasze magazyny są zlokalizowanie w kilku miastach w Polsce pod kilkoma adresami więc najpierw musimy ustalić adres pod, którym działa serwis danego przedmiotu. 



Zwroty

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.

  • Warunkiem dotrzymania terminu jest złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduję się na końcu naszego regulaminu. Należy go wypełnić i wysłać na e-mail: efernando.reklamacje@gmail.com

  • Po przesłaniu oświadczenia konsument jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres ustalony ze sprzedawcą! Nasze magazyny rozmieszczone są na terenie całej Polski. Przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktuj się z nami w celu uzyskania adresu do zwrotu !

  • Produkt musi być nieużywany, wysłany w fabrycznie zamkniętym opakowaniu.

  • W terminie 14 dni kalendarzowych zwracamy dokonane przez klienta płatności. Możemy się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego. Zwrot pieniędzy dokonujemy na konto wskazane przez klienta.

  • Bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sprzedawcy ponosi KLIENT.

  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.